Her et lille udvalg af projekter og opgaver der er løst gennem tiden:

Rollen og opgaven har typisk været som program/projektleder

  • Opdatering af projektgrundlag og udformning af business case for stort og komplekst it projekt mhp. vurdering i Statens IT Råd
  • Opstart af stort materiel udbud (+900 mio.). Etablering af projektgrundlag og -organisation, indledende ledelsesdokumenter, kravspecifikation, markedsundersøgelse m.m.
  • Flytning til nyt hovedkontor for 1000 medarbejdere inkl. renovering, indretning og møbler til nyt domicil 
  • Forberedelse og implementering af politisk besluttet takstreform (bus+tog) for Jylland/Fyn på tværs af 5 trafikselskaber i regionen (inkl. afledt IT implementering)
  • People Strategy program omfattende bl.a. strategiformidling, udvikling af værdier/kultur, ledelsesteamudvikling, performance mgt/reward og optimering af HR system, data processer
  • Foranalyse ("Proof of concept") af IT system til fremtidig understøttelse af samtlige (globale) HR processer.
  • Udvikling af ny, markedskonform vedligeholdelseskontrakt
  • Udbudsproces for indkøb af stor (800 mio DDK) materielanskaffelse
  • Fuld virksomhedstransformation inkl. ny organisering, topledelsesudvikling, effektiviseringsforløb, udvikling af ny strategiproces og delstrategier
  • Effektiviseringsforløb, f.eks. af leveringskvalitet, kundeservice og administrativ forenkling + nordisk implementering af koncept for løbende forbedringer
  • Ledelsesudviklingsprogrammer i ind- og udland, f.eks. Norden og Thailand
  • Design og gennemførsel af change management støtte til store og tværnationale projekter – f.eks. ifm. ny global salgsstrategi, nyt IT system og  omlægning af forretningsprocesser
  • Opbygning og udvikling af nationale og tværnationale HR funktioner, inkl.  udvikling af HR nøgletal og HR business partner struktur og -kompetencer
  • Udformning af strategiske kompetencemodelle- og -strategier og -tiltag, inkl. ledernetværk, e-learning og corporate academies
  • Gennemførelse af kunde- og medarbejdetilfredshedsundersøgelser
  • Pre og post merger aktiviteter, inkl. juridiske forhold
  • Design og implementering af ny IT organisation
  • Design af lønpolitikker og performancebaseret lønsystemer
  • Udvikling og implementering af tværnational talent og performance leadership
crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram